Facebook Canvas

Skeidar – relevans og engasjement på topp!

Mål:

  • Øke merkevarebevisstheten for Skeidar
  • Inspirere og fjerne “slitasje” for gjentagende annonsering
  • Øke relevansen på annonsene

 

Tilnærming:

  • Laget storyboard med en inspirerende historie, blanding av miljø- og dypetsbilder. Cavas er veldig godt format for å levere denne typen innhold.
  • Stor fokus på flyt og enkel navigasjon
  • Vi ønsket å inspirere det rette publikum. Gjennom å by på «brand awereness» på Facebook, fant vi (Re Media) personer som mest sannsynlig vil være interessert i merkevaren og nå målet med kampanjen.

 

Resultater:

  • Relevansen på annonsene har gått veldig mye opp, noe som indikerer at vi har hatt en riktig teori med tanke på slitasjen rundt det kreative. Inspirasjon funker!
  • Klikkraten (klikk til hjemmeside) er ekstremt høy
  • Kost per klikk. 2.35kr er den laveste kosten vi har betalt så langt for trafikk inn til skeidar.no.
  • Veldig høyt engasjement (Action 3,88%)

Liker du det du ser?

Vi er opptatt av å ta på kundespesifikke utfordringer.
Kontakt en av våre medarbeider drevet til å fortelle deg mer om hvordan vi kan hjelpe deg.

Jarle Andreas Stabell

Medierådgiver / Content Manager
+47 400 59 444
jarle@enklerevalg.no

Jeg ønsker å bli kontaktet

Enklere Valg Foundation

Selv en dråpe gjør havet større. I Enklere Valg er vi heldige som får lov til å gi litt av våre ressurser for å gjøre morgendagen bedre for noen andre.