Julekalender

Skeidar – En suksess 2016 vs 2015

En suksess 2016 vs 2015

Julekalenderen i 2016 ble en suksess, til tross for at premie budsjettet var 39% høyere i 2015, og interessen for adventskalendere generelt har gått ned. Annonse budsjettet var også betydelig redusert.

Fokuserte på Mailchimp kontra Facebook – mer personlig.

Viste frem morgendagens premie når interessen startet å falle.- forandring skaper interesse

Informerte om hvordan man kunne øke vinnersjanser når interessen startet å falle.

Fokuserte på å optimalisere design og språk i mailutsendelsene

MailChimp bidro med 115 968 st, 48,7% , og Facebook 66 502 st , 27,9% av deltakerne.

Liker du det du ser?

Vi er opptatt av å ta på kundespesifikke utfordringer.
Kontakt en av våre medarbeider drevet til å fortelle deg mer om hvordan vi kan hjelpe deg.

Jarle Andreas Stabell

Medierådgiver / Content Manager
+47 400 59 444
jarle@enklerevalg.no

Jeg ønsker å bli kontaktet

Enklere Valg Foundation

Selv en dråpe gjør havet større. I Enklere Valg er vi heldige som får lov til å gi litt av våre ressurser for å gjøre morgendagen bedre for noen andre.