Sosiale medier er ikke bedre enn vi gjør dem

Jarle Andreas Stabell



30 apr 2015 Sosiale medier er ikke bedre enn vi gjør dem

Spørsmålet er ikke om bedriften din skal være på sosiale medier eller ikke – den er der allerede. Ved å ta styring over din bedrifts roller i sosiale media, kan du utnytte den enorme potensielle kontaktflaten disse mediene utgjør, til egen fordel. Og det beste av det hele – nå vet vi hvordan! Bli med på årets vakreste eventyr!

I sosiale medier kjøper du deg ikke oppmerksomhet.
Du får den oppmerksomheten du fortjener!

Sosiale medier er i bunn og grunn ikke annet enn kommunikasjonskanaler eller -flater. Forskjellen mellom dagens sosiale medier og gårsdagens fasttelefon, er at sosiale medier fungerer helt annerledes. Og de fungerer seg imellom – interagerer – raskere og bedre for hver dag som går.

Ulike sosiale medier krever ulike måter å kommunisere på. Der LinkedIn fortsatt har slipset – om ikke på, så i alle fall rett i nærheten, er Snapchat, Pinterest og til dels Facebook mye mer uformelle, lette i tonen og mer umiddelbare. Nettopp «tone of voice» kan inkludere eller ekskludere deg og din bedrift fra vellykket kommunikasjon med attraktive målgrupper som ligger og vaker på nettet med ulike programmer og flater.

Er du usikker på hvordan akkurat du kan ha nytte av sosiale medier? Kontakt Enklere Valg



Jeg ønsker å bli kontaktet

Enklere Valg Foundation

Selv en dråpe gjør havet større. I Enklere Valg er vi heldige som får lov til å gi litt av våre ressurser for å gjøre morgendagen bedre for noen andre.