Vis søkeannonsene dine i søkemotorene til Bing og Yahoo!

    Lav konkurranse gjør annonsering i Bing Ads lønnsomt. Mediebyrået Enklere Valg har lang erfaring med Bing Ads, og våre sertifiserte eksperter kan hjelpe deg med å sette opp og drifte en lønnsom konto.

    Selv om Google er den soleklart mest brukte søkemotoren så er det en del som bruker Bing og Yahoo! også. Bing er for eksempel ofte installert som standard søkemotor på nye PC’er, så mange bruker den uten engang å være klar over det. Det er mindre trafikk, men også mindre konkurranse om søkeordene på Bing enn på Google. Så man vil ofte få bedre priser her, og dette kan være et godt supplement til Google AdWords. Mange mener også at man kan nå ut til en eldre og mer kjøpesterk målgruppe på Bing.

    Bing Ads fungerer veldig likt som søkeannonsering i Google AdWords, og du betaler kun for klikk på annonsene dine. I tillegg kan mye av Google-oppsettet eksporteres over til Bing automatisk, slik at terskelen for å komme igang blir veldig lav hvis du har har en velfungerende Google AdWords konto fra før av.

Ta kontakt med oss!

Vegard Rake

Head of Performance Marketing
+47 484 11 000
vegard@enklerevalg.no

Jarle Andreas Stabell

Medierådgiver / Content Manager
+47 400 59 444
jarle@enklerevalg.no

Jeg ønsker å bli kontaktet

Enklere Valg Foundation

Selv en dråpe gjør havet større. I Enklere Valg er vi heldige som får lov til å gi litt av våre ressurser for å gjøre morgendagen bedre for noen andre.