Digital annonsering

forfatter

Anton Friberg

Kategori: Digital annonsering

Sist endret: 10. august 2022

forfatter

Sist endret: 10. august 2022

I Enklere Valg har vi lang erfaring med å tilpasse riktig plattform for digital annonsering med utgangspunkt i din mediestrategi. Vi hjelper deg med å nå ut til din målgruppe på rett sted og til rett tid. Våre rådgivere er sertifisert innen performance marketing og hjelper deg med å finne den beste måten å annonsere digitalt for din bedrift.

Annonsering i Google

98% av kjøpere som søker i Google, velger en bedrift eller nettside som befinner seg på førstesiden i søkeresultatet. Google Ads er et di mest effektive, målrettede og kostnadseffektive metodene når det gjelder digital annonsering. Ved å legge en god strategi kan du også raskt oppnå synlighet og tiltrekke deg nye kunder.

Søkemotoroptimalisering i Google øker sannsynligheten for trafikk og konverteringer, da brukere med intensjon om å faktisk kjøpe noe, har mulighet til å finne deg når de søker etter nøyaktig det du tilbyr.

Annonsering på Meta og Snapchat

Med digital annonsering på Facebook, Instagram og Snapchat kan du føre et målrettet budskap mot et spesifikt publikum – når og hvor ofte du ønsker. Våre rådgivere kan hjelpe deg med å utarbeide strategi, budskap og målgruppe.

Hvor er det best å annonsere på nett?

I Enklere Valg belager vi oss ikke på å tro – vi skal vite hva vi snakker om. Derfor støtter vi alle anbefalinger på analyse. Vi analyserer data og resultater, og måler effekten av alle aktiviteter vi gjør. Slik vet vi hva som er lurt å gjøre videre – og ikke minst hva som er lurt å unngå. Det er også viktig for oss å følge med mens kampanjen pågår, slik at vi kan justere underveis ved behov. Det kan skje ting som vi ikke har forutsett, eller vi oppdager at en kampanje går så det suser og da vil vi vurdere om vi skal gjøre noen endringer.