Forbrukerinnsikt

    Å forstå forbrukeren er nøkkelen til effektiv kommunikasjon

    Mennesker er komplekse vesener, og kan dermed være svært vanskelige å forstå seg på. De fleste har veldig individuelle preferanser og behov, men med god og riktig forbrukeranalyse har en mulighet til å generalisere etter hensiktsmessige og kraftfulle kriterier.

    Å ta forbrukeren på alvor, og å lytte individene i massene er noe som krever god innsikt og forståelse. Denne kompetansen er noe vi i Enklere Valg til enhver tid søker å opprettholde, både for forbrukeren og kundens del.

    Vår erfaring og forbrukerforståelse på tvers av ulike fagfelt og bransjer gir oss muligheten til å finsikte og effektivisere all nødvendig kommunikasjon utad, spesielt rettet mot den fastsatte målgruppe.

    For at alle involverte parter skal bli fornøyd, er vår innsikt i forbrukerens handlinger og tanker en viktig ressurs for enhver bedrift som ønsker å lykkes med sin markedsføring.

    Les mer om analyse og innsikt her

Ta kontakt med oss!

Vegard Rake

Head of Performance Marketing
+47 484 11 000
vegard@enklerevalg.no

Jarle Andreas Stabell

Medierådgiver / Content Manager
+47 400 59 444
jarle@enklerevalg.no

Jeg ønsker å bli kontaktet

Enklere Valg Foundation

Selv en dråpe gjør havet større. I Enklere Valg er vi heldige som får lov til å gi litt av våre ressurser for å gjøre morgendagen bedre for noen andre.