Programmatisk annonsering
Kategori: Digital markedsføring
Sist endret: 5. juli 2021
Kategori: Digital markedsføring
Sist endret: 5. juli 2021
Når du kjører store kampanjer, kan programmatisk annonsering være den beste løsningen. Vi har erfaring med de fleste av de største løsningene for dette, som Google Marketing Platform (Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360), Delta Projects og Adform.
Programmatisk annonsering er dyrere enn Google- og Facebook-annonsering, men har en rekke fordeler som for eksempel:
Det er en del lisens- og teknologikostnader forbundet med programmatisk annonsering, og det tar også en del tid å bygge opp en god løsning. Derfor anbefaler vi dette som regel til kunder som har store markedsbudsjetter og mulighet til å investere både tid og penger i teknologiske løsninger.
Hvor og hvordan annonserer dere i dag? Vi tar gjerne en prat om din bedrifts annonsering, for å kartlegge om dere utnytter potensialet på best mulig måte.