TV-reklame

forfatter

Kategori: Rådgiving

Sist endret: 5. juli 2021

tv-reklame-enklere-valg
forfatter

Sist endret: 5. juli 2021

TV får større og større konkurranse om å være midtpunkt, men TV-reklame har ikke sluttet å være en viktig brikke i markedsføringen.

Reklame på TV er fortsatt viktig

Hver dag bruker i overkant av 1,8 millioner nordmenn ca. 1 time på kommersielle tv-kanaler. Levende bilder fungerer uovertruffent for å fange oppmerksomhet, og med denne kan du både bygge sterke brand og selge varer.

På veien dit er det viktig at du har en god strategi, riktige analyseverktøy og forståelse av markedet. Det du vil vite er: Hvem ser på hva, og hvordan kan du nå disse til best mulig pris på en måte som får dem til å reagere som du vil?

Det høres kanskje enkelt ut, men krever en del erfaring for å kjenne til de riktige mekanismene. Selv om vi er et av de mindre byråene, har vi verktøyene og folkene til å hjelpe deg med dette. Vi har lang erfaring med forhandling og lage gode strategier for reklamefilm.

Vil du vite mer?

Ta gjerne kontakt hvis du ønsker å sjekke mulighetene for å reklamere på TV.